Svet snímacej zvukovej techniky sa rok, čo rok mení a vyvíja. Pribúdajú nové značky, vyvíjajú sa nové produkty, ktoré dosiahnu ešte nižší šum, ešte väčší zisk, a v neposlednom rade aj menšie skreslenie.
„To sou zase nějaký divný housle, co?“ „Ale ne, ukulele.“ „Jó, jasně, kukubléblé, na to ti neskočím! A máš k tomu tento, no... šmytec?“ Ach ano, i přes to, že ukulele přichází do módy a stává se čím dál populárnějším nástrojem, zdaleka ne každý se již o něm doslechl. A to je jediné štěstí, protože u nás zatím nestihlo... [celý článek]
„Ševče, drž se svého kopyta“, říká staré české přísloví. Ještě před několika lety se firma QSC tohoto rčení víceméně držela a většina z nás by si tak pod familiérním výrazem „kvéescéčko“ představila populární a cenově více méně dostupné koncové zesilovače. Za poslední roky se ovšem portfolio této americké společnosti... [celý článek]
PRÍDE NIEČO NOVÉ! Týmito slovami v auguste 2013 odštarto- val Slate Digital obrovskú kampaň na prezentáciu svojho najnovšieho prírastku do rodiny plug-inov – Virtual Mix Rack.
Jste milovníky starých vintage string machines ze 70. let? Přáli jste si vlastnit proslulý Crumar Performer nebo Logan String Melody II? Možná by vás mohla zaujmout novinka od firmy Waldorf, která přichází s novým synthesizerem Streichfett.
Společnost Warwick nás za dlouhá léta své existence vybavila vlastně již celou řadou nejrůznější baskytarových zesilovačů. Přesto zůstávala dlouhou dobu v povědomí muzikantů především spíše výrobcem elektrických baskytar. Jistou změnu přinesl ovšem rok 2007, kdy s cejchem „dvojitého W“ vyplul na trh systém vytvořený... [celý článek]
Společnost Cakewalk patří již mezi veterány na poli DAW. Aby také ne, když svůj první sequencer vypustila do světa již v roce 1987. Od té doby prodělala mnoho změn a vylepšení, aby si v záplavě nových značek na trhu udržela pozici mezi leadery DAW stanic.
Keď sa Roland Stenz, vývojár repro sústav spoločnosti ADAM, v roku 2010 rozhodol začať vyvíjať svoje vlastné štúdiové bedne, všetci sme mohli tušiť, že svet štúdiových monitorov bude obohatený o ďalšiu skvelú značku.
V malé krabici rozměrů cca 15x15x30 cm mi přišlo domů na testování celkem devět(!) efektů. Vpodstatě celý hlavní efektový svět se vlezl do menší tašky. Jeden by si řekl, že to není možné, a že to nemůže hrát, že ty rozměry a fyzikální zákony prostě nejde obejít.
Asi všetci poznáme úspešné spoločnosti a ich úspešnejšie produkty. Ak je niečo, čo vyrobia na začiatku kvalitné a ľudia si to obľúbia, firmy stavajú na tomto základe a obmieňajú produkt tak, aby pokryli čo najväčšiu cieľovú skupinu.