Společnost - Audiopro s.r.o. v novém kabátě

Distributor: 

Návštěvníci výstavy MUZIKA 2007 si mohli všimnout nového loga, pod kterým se tam letos prezentovala firma Audiopro s.r.o. V souvislosti s novým logem přišla na svět i nová, za existenci firmy již třetí, generace firemního webu. Ten svým zákazníkům přináší nejen elegantní design, ale také přehlednější řazení informací do sekcí a stále populárnější RSS kanál pro odebírání novinek a informací o akčních slevách. Za tvorbou nového webu stojí marketingové odděleni firmy Audiopro, a tak jsme se rozhodli jeho ředitelky, Lucie Antonson, zeptat na několik podrobností:

Když si srovnáme staré logo s novým, je nové logo znatelně širší. Je s touto změnou spjata nějaká symbolika?

I my v Audiopro jsme po těch pár letech o něco starší a širší (smích). Tím, že jsme se od dlouholetého úmyslu změny webu posunuli k realizaci nových stránek, v modernějším a věřím, že i pro návštěvníky přehlednějším designu, obměně loga pak byla jen dalším logickým krokem. Na rozdíl od radikální změny webu jsme u loga "nostalgicky" zvolili pouze menší redesign. Čistší grafiku, žádné přechodové barvy a modernější písmo. Jak se oblíbeně říká lehký „facelift". Navíc si trochu více můžeme nyní pohrát s naším oblíbeným "A", které převzalo funkci určitého symbolu při prezentaci firmy Audiopro.

Ačkoliv je web Audiopro v novém kabátě, váš on-line nákupní systém zůstal stejný. Znamená to oddělení maloobchodního prodeje od hlavního směru, jakým společnost Audiopro směřuje?

Opomíjet maloobchodní prodej opravdu nechceme, snažíme se neztratit kontakt s realitou a nemít informace jen zprostředkovaně. Proto jsme i po přestěhování společnosti do Vokovic zůstali věrni firemní filozofii tedy mít maximální množství nabízeného zboží vystaveného k odzkoušení. Do svého finále dospělo i naše poslechové a testovací studio, kde si naši nároční zákazníci mají možnost poslechnout zboží v adekvátních studiových poslechových podmínkách. Nicméně, stěžejní pro nás i nadále zůstává síť našich distributorů, přesto v servisních a uživatelských otázkách si rádi vyslechneme názory a problémy koncových uživatelů. Na novém webu pro jejich názory slouží nejen staronové diskusní fórum (to se mimochodem také brzy dočká nového kabátu), ale nově také přímý přístup do našeho HelpDesku a přímé zadávání servisních požadavků.

Vaše společnost je známá tím, že hodně dbá i na servisní a uživatelskou podporu. Přináší nový web nějaké novinky i v tomto směru?

Ano, zmíněný přímý přístup do HelpDesku znamená, že každý příchozí požadavek je automaticky zaevidován a předán příslušnému oddělení k vyřešení. Podobně systém zákaznické registrace servisních požadavků nám velice usnadňuje práci a očekáváme od něj zrychlení administrativy a tím i zkrácení doby čekání na opravu.

Moderní vzhled webu s sebou často přináší potřebu nových technologií jako je Flash nebo JAVA. Nebojíte se že se web nebude zobrazovat ve starších prohlížečích?

Tým našich webových vývojářů web pečlivě testuje na všech běžně používaných prohlížečích pod Windows, pod Linuxem i na MacOS a podle těchto testů odlaďuje jednotlivé prvky prezentace. I když zatím ještě víme o drobných muškách troufám si tvrdit, že náš nový web se korektně zobrazuje naprosto všude a to včetně prohlížeče v PDA, což nebývá úplně obvyklé.

Jistě mi dáte za pravdu, že nový web i nové logo společnosti působí velice symaptickým dojmem. Přejeme tedy firmě Audiopro s.r.o. aby jí dlouho a dobře sloužil a přinesl jí mnoho úspěchů a spokojených zákazníků.